top of page

POLITICĂ DE SERVICII PENTRU CLIENȚI


Schweickhardt Erchinger pune întotdeauna clientul pe primul plan. Această politică de servicii pentru clienți determina ce înseamnă acest angajament în practică, ceea ce clienții noștri pot aștepta de la noi și ceea ce așteptăm noi de la clienții noștri.

Politică noastră de servicii pentru clienți subliniază în mod clar angajamentul companiei de a oferi servicii excelente, care oferă o îmbunătățire a calității vieții și valoare pentru bani. Cheia pentru atingerea acestei misiuni este o relație valabilă și de încredere cu clienții noștri.

Diferite sectoare vor avea diferiți clienți dar este important că aceștia să fie tratați cu aceleași servicii de înalta calitate. Această politică și standardele din cadrul acesteia se aplică tuturor.

Politica pentru clienți: Text

De ce avem această politică?

Schweickhardt Erchinger își propune să fie o organizație care pune nevoile clientului pe primul loc. Personalul nostru se angajează să ofere receptiv și grijuliu servicii profesionale.

Promitem că:

  • Vom acționa într-un mod profesionist și politicos în orice moment. Vom aborda solicitarea dumneavoastră imediat sau va vom explică motivul pentru orice întârziere.

  • Va vom ascultă și vă vom cere părerea.

  • Ne vom ține promisiunile.

  • Vom fi transparenți și sinceri și va vom explică deciziile noastre.

  • Acceptăm ideea de a face o plângere și va garantăm o investigație și totodată un răspuns.

  • Va vom respectă pe dumneavoastră precum și informațiile furnizate.

Apreciam dacă:

  • Ne veți da informațiile necesare pentru a va ajută.

  • Veți trata toți angajații noștri în mod corespunzător și cu respect.

  • Ne ajutați să ne îmbunătățim serviciile oferindu-ne opiniile dumneavoastră.

  • Ne comunicați când nu procedăm precum afirmăm.

Politica pentru clienți: Text

Standardele clientului

Țintim să:

  • Răspundem întotdeauna la telefon în zilele lucrătoare.

  • Vom reveni cu un apel în termen de o zi lucrătoare în cazul în care ne-ați lăsat un mesaj.

  • Să respectăm data stabilită pentru întâlniri.

  • Rezolvăm problema dumneavoastră în termen de 5 zile, dacă acesta va fi depășit va vom explică de ce și va vom oferi termene.

  • E-mail-urile trimise către v.nicula@se-engineering.ro în 48 ore, vor primi un răspuns în termen de 2 zile lucrătoare.

  • Răspundem la reclamații în decursul a 10 zile lucrătoare.

Alte angajamente:

  • Va vom răspunde la întrebări din primul moment sau va vom îndrepta spre cine va poate ajută.

  • Vom comunica într-un limbaj simplu.

  • Respectăm dreptul la intimitate, tratând cu confidențialitate informațiile dumnavoastra.

  • Avem personalul bine instruit și de încredere ce are abilitățile și cunoștințele necesare îndeplinirii obiectivelor.

Politica pentru clienți: Text

Cum vom monitoriza această politică?

  • Va fi ușor pentru dumneavoastră să trimiteți o plângere, comentariu sau sugestie.

  • Vom monitoriza plângerile pentru a ne asigura că învățăm din greșelile noastre.

  • Monitorizarea performanțelor noastre împotriva acestor standarde și împotriva acestei politici.

  • Pregătirea și sprijinirea personalului nostru în furnizarea de servicii mai bune pentru clienți.

  • Folosim sondaje de opinie pentru a adună regulat opiniile clientului.

Politica pentru clienți: Text

București, Sector 2, Str. Frunzei 41, Etaj 3

+4 0750 745 116

  • LinkedIn

©2018-2023 by Schweickhardt Erchinger Structural Engineering.

bottom of page